
Generali Česká pojišťovna reaguje na aktuální situaci a dala k dispozici kapacitu 25 operátorů svého call centra. Ti se tak po dobu následujících týdnů budou plně věnovat obvolávání kontaktů v rámci trasování potenciálně nakažených nemocí COVID-19.
„Podle požadavků státu jsme schopni v podstatě okamžitě tuto kapacitu ještě dále navýšit,“ potvrzuje Miroslav Havlíček, ředitel call centra Generali České.
Provoz call centra zůstává nadále neomezen a klienti kvůli kapacitám dedikovaným na pomoc s trasováním nepocítí žádná omezení při vyřizování svých požadavků. K dispozici mají totiž kromě telefonní linky i chat na webu Generali České pojišťovny, e-mailovou komunikaci nebo Klientskou zónu. „V řadě případů jsou nejefektivnějším způsobem komunikace. Pokud ji lidé při kontaktu s námi v této době budou primárně využívat, dovolí nám pomáhat tam, kde je to vzhledem k epidemiologické situaci akutně potřeba,“ vysvětluje Miroslav Havlíček.
Kalkukačky pojištění
Vyzkoušejte naše kalkulačky pojištění a zjistěte ty nejvýhodnější nabídky:→ Povinné ručení
→ Havarijní pojištění
→ Cestovní pojištění
→ Úrazové pojištění
→ Pojištění majetku
Přečtěte si také další články...
Bez pomoci dárců by většina rodin na neurorehabilitaci dětí neměla. Pojišťovny nákladné terapie téměř nehradí
Black Friday je příležitostí i pro podvodníky na internetu
Podvodné SMS se stále šíří a mění svůj obsah, aktuálně lákají na tisíce korun z fondu prevence