PojMag.cz

Magazín o pojišťovnách a pojištění

Appka od Directu je nejstahovanější mezi aplikacemi pojišťoven. Klienti v ní od léta vyřeší i škody na majetku

Direct: Aplikace v mobilu


Direct pojišťovna se za poslední rok významně posunula na své cestě k digitalizaci. Do své appky pro klienty přidává další funkčnosti. „Za sedm let naší existence se klient neustále mění. Dnes vidíme, že už nás lidé nemají takovou potřebu kontaktovat napřímo a chtějí vše vyřešit sami, online a v čase, který jim vyhovuje,“ říká mluvčí pojišťovny Nela Maťašeje. Obrovský růst zájmu klientů o online řešení se odráží také v tom, že ke konci července ruší svých sedm poboček a soustředí energii do klientského zážitku v chatu nebo na call centru.

Direct appku má dnes ve svém telefonu přes 40 000 klientů pojišťovny, kteří v ní vidí své smlouvy, mohou je upravovat, sjednávat si nové nebo se spojit s pojišťovnou na chatu. „Vše je velmi intuitivní a jednoduché. Postupně do appky přidáváme další funkcionality – v červenci půjde o možnost vyřešit si škodu na majetku přes appku tak, že k tomu není potřeba pojišťovnu vůbec kontaktovat,“ doplňuje Maťašeje.

Klientská zkušenost je pro Direct od začátku jeho existence na prvním místě. „Právě proto je naším úkolem posunout digitalizaci na trhu pojišťovnictví, je to totiž to, co klienti očekávají. Chceme se stát insure tech leaderem s těmi nejspokojenějšími klienty na trhu,” říká Natália Štefániková, která má rozvoj aplikace v Directu na starosti.

Přečtěte si také:  Přispívá zdravotní pojišťovna na taxi nebo sanitku v případě, že je třeba dojíždět na specializovanou ambulantní léčbu?

Pojišťovna tak například nasazuje umělou inteligenci a agilně aplikaci neustále rozvíjí. „Těší nás, že to naši klienti oceňují, což vidíme nejen na počtu stažení appky, ale také na feedbacku, který od nich dostáváme a kde máme v průměru 4,2 hvězdiček z 5,” dodává Štefáníková.

Touha lidí vyřešit si věci kolem pojištění sami bez nutnosti kontaktovat pojišťovnu naživo se projevila i v návštěvnosti poboček Directu. „Přestože jsou pobočky mnoho let místem, které dodává špičkový klientský zážitek, poslední rok se na ně obracela jen velmi malá skupina klientů. Většina těch, kteří navštěvovali naše pobočky, se přesunuli jinam a začali se chovat více online, zkrátka a dobře změnili kanál, kterým s námi komunikují. Direct je tu ale stále pro klienty, a proto na tuto změnu musíme reagovat a posilovat ty kanály, kterými s námi klienti komunikují – to je naše call centrum, kde nečekáte hodinu na lince, než vás přepojí, ale dovoláte se hned, náš web, Direct poradci, kteří s pojištěním pomáhají na dálku, široká síť našich obchodních partnerů, a především naše appka,“ dodává Maťašeje.