
Allianz nabízí výběr majetkového pojištění ze tří variant – od základního balíčku KOMFORT až po nabitý balíček MAX s maximální ochranou. V rámci nich mají klienti kromě pojištění budov či domácností například pojištění odpovědnosti s limitem až 20 milionů korun nebo právní konzultace na telefonu. Pro majitele domácností, umístěných v patře domu, navíc vychází pojištění levněji.
„Chráníme klienty proti krádeži, vandalismu, ale i škodám, které způsobí přepětí, zkrat nebo přírodní živly,“ vysvětluje ředitelka pojištění majetku a autopojištění Allianz Veronika Hašplová.
Klienti Allianz mohou produkt MůjDomov využít pro pojištění domu, bytu, garáže, ale klidně i bazénu. V rámci pojištění domácnosti si její majitel pojistku sjednává na vybavení uvnitř budovy a může ji uzavřít i pro pronajaté prostory. Výhodnější pojistku navíc získají obyvatelé bytů v bytových domech od druhého nadzemního podlaží.
„Ke každému majetkovému pojištění od Allianz navíc mají klienti k dispozici asistenční služby dostupné 24 hodin denně, 7 dnů v týdnu. Ty vyřeší zabouchnuté klíče, výskyt nepřátelských hlodavců, invazi obtížného hmyzu, poruchu domácího elektrospotřebiče, ale i právní sousedské spory,“ doplňuje Hašplová.
Přečtěte si také další články...
UNIQA garantuje vyřízení škody z pojištění majetku a odpovědnosti občanů do 2 dnů
Sníh bude. A jak ochránit lyže pojištěním
Pozor na rizika podvodů při vánočních on-line nákupech. Pomocí umí připojištění kybernetické asistence