Allianz nabízí výběr majetkového pojištění ze tří variant – od základního balíčku KOMFORT až po nabitý balíček MAX s maximální ochranou. V rámci nich mají klienti kromě pojištění budov či domácností například pojištění odpovědnosti s limitem až 20 milionů korun nebo právní konzultace na telefonu. Pro majitele domácností, umístěných v patře domu, navíc vychází pojištění levněji.
„Chráníme klienty proti krádeži, vandalismu, ale i škodám, které způsobí přepětí, zkrat nebo přírodní živly,“ vysvětluje ředitelka pojištění majetku a autopojištění Allianz Veronika Hašplová.
Klienti Allianz mohou produkt MůjDomov využít pro pojištění domu, bytu, garáže, ale klidně i bazénu. V rámci pojištění domácnosti si její majitel pojistku sjednává na vybavení uvnitř budovy a může ji uzavřít i pro pronajaté prostory. Výhodnější pojistku navíc získají obyvatelé bytů v bytových domech od druhého nadzemního podlaží.
„Ke každému majetkovému pojištění od Allianz navíc mají klienti k dispozici asistenční služby dostupné 24 hodin denně, 7 dnů v týdnu. Ty vyřeší zabouchnuté klíče, výskyt nepřátelských hlodavců, invazi obtížného hmyzu, poruchu domácího elektrospotřebiče, ale i právní sousedské spory,“ doplňuje Hašplová.
Kalkulačky: Spočítejte si pojištění
→ Povinné ručení
→ Havarijní pojištění
→ Cestovní pojištění
→ Pojištění domácnosti
→ Pojištění odpovědnosti
→ Životní pojištění
→ Doživotní důchod pro řidiče v případě úrazu
→ Pojištění psů a koček
Přečtěte si také další články...
MONETA umožní zrychlený proces výplaty pojistného plnění klientům zasaženým povodněmi
Ve Slavia pojišťovně odhadují škody po povodni kolem 300 milionů korun. Desítky případů už jsou vyplacené
První klienti Kooperativy již obdrželi pojistné plnění