PojMag.cz

Magazín o pojišťovnách a pojištění

Call centrum BNP Paribas Cardif Pojišťovny u klientů vede

call-centrum

Foto: pexels.com

Ukázalo to srovnání call center pod záštitou společnosti OpenOne, která sleduje dění v oboru a poskytuje pravidelnou podporu kontaktním centrům na celém trhu. Do průzkumu se zapojilo 23 call center, včetně největších společností na trhu.


Se servisem call centra BNP Paribas Cardif Pojišťovny jsou klienti nejspokojenější. Ukázalo to srovnání call center pod záštitou společnosti OpenOne, která sleduje dění v oboru a poskytuje pravidelnou podporu kontaktním centrům na celém trhu. Do průzkumu se zapojilo 23 call center, včetně největších společností na trhu.

Call centrum BNP Paribas Cardif Pojišťovny se srovnání zúčastnilo již po šesté a ve většině sledovaných ukazatelů obsadilo přední příčky. V průzkumu vyniklo zejména měření zákaznické spokojenosti, které je pro společnost klíčové. Call centru BNP Paribas Cardif Pojišťovny se dlouhodobě daří držet hodnotu NPS (metrika měření zákaznické spokojenosti) nad 75 body. Do zákaznické spokojenosti se promítá i rychlost odbavení hovorů, kde call centrum Cardifu výrazně přesahuje průměr celého trhu (v hodnotě reakční doby, která sleduje procento hovorů přijatých do 20–30 sekund, call centrum BNP Paribas Cardif pojišťovny dosáhlo skóre 84 %).

„Úspěch call centra nás těší. Je důkazem našeho neustálého úsilí a závazku poskytovat klientům prvotřídní služby. Našich dvanáct operátorů zvládne měsíčně odbavit průměrně 10 500 hovorů a odpoví na 11 000 e-mailů. To je skvělý výsledek, za který jim patří velké poděkování,“ říká Klára Ondráčková, provozní ředitelka BNP Paribas Cardif Pojišťovny.