
Zdravotní pojišťovna RBP boduje za on-line komunikaci už podruhé za sebou. Po vítězství v soutěži WebTop100 obhájila prvenství v této kategorii i v rámci 7. ročníku celostátního projektu „Zdravotní pojišťovna roku 2021“. Na pomyslném prvním stupínku letos vystřídala VZP.
„Tento rok nám ukázal, že on-line komunikace zdravotních pojišťoven je čím dál tím důležitější. V době, kdy většinu informací čerpáme z internetu, je zásadní, aby byly nemocnice i pojišťovny schopny s pacienty komunikovat moderně, vstřícně a zároveň jednoduše, což ocení zejména lidé v pokročilém věku,“ říká zakladatel HealthCare Institute Daniel Vavřina.
„Je pro mě velmi potěšitelné, že RBP v tomto celostátním projektu obstála i v další kategorii – „Náklady na preventivní péči v roce 2020“. Svědčí to o jednom, že programům a projektům na prevenci a zkvalitňování dostupnosti zdravotní péče pro naše pojištěnce věnujeme v RBP maximální pozornost. Jsem přesvědčen o tom, že právě tím se výrazně odlišujeme od aktivit jiných zdravotních pojišťoven, které u nás působí,“ uvedl v reakci výkonný ředitel RBP Antonín Klimša.
Cílem projektu Zdravotní pojišťovna roku je zvýšení kvality poskytovaného servisu pojišťoven jejich klientům prostřednictvím vzájemného porovnávání služeb, které nabízejí, poskytnutí uceleného obrazu o tomto trhu a pomoc se snadněji zorientovat v produktech a službách, které zdravotní pojišťovny nabízejí.
Přečtěte si také další články...
Pojišťovny už letos likvidují první krachy cestovek
Mohla klimatická změna za tornádo na jižní Moravě?
Direct pojišťovna zvýšila hrubé pojistné na více než 2,5 miliardy korun