
Jednoduchost, rychlost, poctivost a přátelskost. Na těchto čtyřech hodnotách vzniká Direct auto, díky kterému Direct pojišťovna letos v dubnu vstoupila do světa autoslužeb a koupila první servis Autotrio Praha v Modřanech. Teď k němu v hlavním městě přibyl další – NH Car. „Jedná se o jednoho z největších autorizovaných prodejců a servisů v Praze, který je na trhu už téměř 30 let.
Hlavním krédem jeho bývalého majitele, závodníka Václava Nimče, byl individuální přístup ke každému zákazníkovi s ohledem na jeho potřeby. Díky tomu se může stát pevným pilířem námi budované sítě autoslužeb. Dlouhodobě chceme mít naše centra rozmístěná po celé České republice, aby je mohl využívat každý z našich více než 450 tisíc klientů. Zatím jsme ale na začátku a je před námi velký kus práce,“ říká Pavel Řehák, zakladatel Direct family – rodiny firem kolem Direct pojišťovny.
Zaměření na klienta a klientský zážitek
Autoservisy a autoslužby pod hlavičkou Direct auto budou zaměřené na to, aby klientům poskytly ten nejlepší zážitek. „Klientům nabídneme normální a poctivé autoslužby. Cílem není postavit další autoservisy v řadě, ale vytvořit výjimečné místo, kam budete jezdit rádi a rádi své auto svěříte do našich rukou. V propojení s pojišťovnou se navíc budeme moci o klienty postarat od začátku až dokonce, abychom kompletně ošetřili mobilitu našich zákazníků,“ vysvětluje Petr Lehký, ředitel nově vznikajícího Direct auta. Upozorňuje také na to, že nejde jen o servis, Direct auto klientům nabídne i prodej a koupi jejich vozu tak, aby to pro ně bylo co nejpříjemnější.
Přečtěte si také další články...
DEFEND INSURANCE uvádí pojištění spoluúčasti u půjčeného auta
Jak nárůst počtu elektromobilů a autonomních vozidel ovlivní pojišťovny?
Kooperativa bude „odměňovat“ dobré řidiče: Aplikace KOOPILOT ohodnotí styl řízení