PojMag.cz

Magazín o pojišťovnách a pojištění

Direct pojišťovna spouští aplikaci, díky které budou mít lidé pojištění vždy po ruce

Direct: Appka v mobilu


Klienti v appce jednoduše zjistí, co mají pojištěné, sjednají si novou smlouvu, případně zruší starou, změní limity, zaplatí nebo se s pojišťovnou spojí přes chat.

Víte, kde máte smlouvu k pojištění? Klienti Directu mohou na tuto otázku odpovědět jednoduše: „V mobilu.“ Direct pojišťovna totiž spustila aplikaci, díky které mají lidé pojištění vždy po ruce. „Klienti mnohdy nevědí, co přesně mají pojištěné, nebo do kdy jim pojistka platí. Teď jim bude stačit pár ťuknutí a všechny informace najdou v mobilu,“ říká mluvčí Direct pojišťovny Nela Maťašeje.

Přečtěte si také:  Co dělat, když zkrachuje cestovka? Jaká jsou zákoutí této likvidace i správný postup

Aplikace tak bude vlastně klientskou zónou pojišťovny. Kromě toho ale bude mít i řadu dalších funkcí. „Lidé se s námi například snadno spojí přes chat nebo jednoduše přivolají asistenci. U odtahů pak na mobilu uvidí, jak se k nim blíží pomoc. Je to snadné jako objednání taxíka,“ vysvětluje mluvčí. Klienti v appce najdou i asistenční kartičku k cestovnímu pojištění nebo zelenou kartu k autopojištění.

Vše od sjednání až po ukončení

Všechny smlouvy je v aplikaci možné jednoduše spravovat. „V appce si mohou sjednat pojištění i lidé, kteří ještě nejsou klienty Directu. Smlouvy pak mohou upravovat nebo stornovat. Stejně tak získají přehled o platbách a přes appku pojištění jednoduše zaplatí. Mohou přitom využít Apple Pay i Google Pay,“ popisuje výhody Maťašeje.

Direct: Aplikace v mobilu

Aplikaci Direct si mohou stáhnout lidé, kteří mají na mobilu systém Android nebo iOS.

Přečtěte si také:  Slavia pojišťovna společně s Policií ČR představuje nový společný projekt zaměřený na problematiku pátrání po pohřešovaných lidech

Velké plány do budoucna

Spuštěním aplikace ale všechno teprve začíná. Direct pojišťovna ji totiž plánuje stále zlepšovat a přidávat nové funkce. „Je to nekončící proces. Už teď pracujeme na jednoduchém nahlášení škod nebo na funkci, která klientům připomene důležité termíny, třeba kdy zajít na STK nebo udělat revizi. Do appky také plánujeme vnořit naši dřívější aplikaci Nafoť a jeď, která lidem nafotí auto při sjednání havarijního pojištění. Tvoříme zkrátka takový Direct v kapse,“ uzavírá Maťašeje.