
Direct i letos v reklamě bude vysvětlovat, proč je konečně normální pojišťovna. Nově k tomu využije i polepy na tramvajích v Praze a v Brně.
Neplatič a Filozof. Takové přezdívky dostali další dva nepovedení nápadníci v nových reklamních klipech Directu. Pojišťovna tak pokračuje v sérii úspěšných spotů ve stylu nepovedeného rande. Kromě toho poprvé v historii využila pro svoji reklamu i polep na tramvaji. „Od ledna mohou lidé vidět naše tramvaje v Praze a v Brně. Stejně jako u našich televizních spotů je cílem ukázat, co je podle nás v pojišťovnictví normální. Kromě toho upozorňujeme na naši mobilní aplikaci, díky které mají naši klienti pojištění vždy po ruce,“ říká mluvčí Directu Nela Maťašeje.
Neptáme se na kraviny a platíme
V nových klipech pak Direct pojišťovna ukazuje další dvě výhody, které má oproti ostatním. „Jsme tu pro to, abychom lidem co nejdřív pomohli, když se stane průšvih. A proto škody řešíme do 8 hodin od dodání všech dokumentů. Loni jsme na škodách vyplatili přes 1,1 miliardy korun,“ vysvětluje Maťašeje myšlenku klipu nazvaného Neplatič.
Filozof pak má lidem říct, že Direct nabízí velmi jednoduché sjednání pojištění majetku. V klipu například zazní, že je normální neptat se na kraviny. „Díky tomu je naše pojištění jednoduší a pojistit si domov tak zvládne každý klidně za 10 minut online,“ dodává mluvčí.
Kalkukačky pojištění
Vyzkoušejte naše kalkulačky pojištění a zjistěte ty nejvýhodnější nabídky:→ Povinné ručení
→ Havarijní pojištění
→ Cestovní pojištění
→ Úrazové pojištění
→ Pojištění majetku
Přečtěte si také další články...
Netrisk Group a Bauer Media Group dokončily spojení svých srovnávačů ve střední a východní Evropě. V ČR jde například o Srovnejto.cz, Klik.cz nebo ePojisteni.cz
Proč si na dovolenou v Alpách půjčit auto z autopůjčovny? Postará se za vás o pojištění i servis
Bez pomoci dárců by většina rodin na neurorehabilitaci dětí neměla. Pojišťovny nákladné terapie téměř nehradí