![Tramvaj Direct 3](https://pojmag.cz/wp-content/uploads/2022/01/Tramvaj-Direct-3-1024x768.jpg)
Direct i letos v reklamě bude vysvětlovat, proč je konečně normální pojišťovna. Nově k tomu využije i polepy na tramvajích v Praze a v Brně.
Neplatič a Filozof. Takové přezdívky dostali další dva nepovedení nápadníci v nových reklamních klipech Directu. Pojišťovna tak pokračuje v sérii úspěšných spotů ve stylu nepovedeného rande. Kromě toho poprvé v historii využila pro svoji reklamu i polep na tramvaji. „Od ledna mohou lidé vidět naše tramvaje v Praze a v Brně. Stejně jako u našich televizních spotů je cílem ukázat, co je podle nás v pojišťovnictví normální. Kromě toho upozorňujeme na naši mobilní aplikaci, díky které mají naši klienti pojištění vždy po ruce,“ říká mluvčí Directu Nela Maťašeje.
Neptáme se na kraviny a platíme
V nových klipech pak Direct pojišťovna ukazuje další dvě výhody, které má oproti ostatním. „Jsme tu pro to, abychom lidem co nejdřív pomohli, když se stane průšvih. A proto škody řešíme do 8 hodin od dodání všech dokumentů. Loni jsme na škodách vyplatili přes 1,1 miliardy korun,“ vysvětluje Maťašeje myšlenku klipu nazvaného Neplatič.
Filozof pak má lidem říct, že Direct nabízí velmi jednoduché sjednání pojištění majetku. V klipu například zazní, že je normální neptat se na kraviny. „Díky tomu je naše pojištění jednoduší a pojistit si domov tak zvládne každý klidně za 10 minut online,“ dodává mluvčí.
Kalkulačky: Spočítejte si pojištění
→ Povinné ručení
→ Havarijní pojištění
→ Cestovní pojištění
→ Pojištění domácnosti
→ Pojištění odpovědnosti
→ Životní pojištění
→ Doživotní důchod pro řidiče v případě úrazu
→ Pojištění psů a koček
Přečtěte si také další články...
Připojištění stornovacích poplatků umí vrátit většinu nákladů na neuskutečněnou dovolenou
Tuito posiluje v cestování. Pojištění storna ubytování nově zajistí pro klienty Slevomat.cz, Hotel.cz, Travelking.cz a eHotel.cz
I při procházce lesem na vás číhá nebezpečí! Umíte poskytnout první pomoc při uštknutí, tonutí nebo požití jedovatých bobulí?