PojMag.cz

Magazín o pojišťovnách a pojištění

Generali Česká pojišťovna je nejlepší neživotní pojišťovnou. Obhájila loňské dvojí prvenství

GeneraliCeskaPojistovna_logo


Generali Česká pojišťovna je nejlepší neživotní pojišťovnou roku 2020. Největší česká pojišťovna bodovala v prestižní soutěži Hospodářských novin hned dvakrát. První místo získala v kategorii Nejlepší neživotní pojišťovna 2020 i v kategorii Klientsky nejpřívětivější neživotní pojišťovna 2020. Generali Česká pojišťovna tak obhájila výsledky předchozího roku. Navíc získala i druhé místo v kategorii Pojišťovací inovátor.

„Jsem rád, že i letos potvrdila Generali Česká pojišťovna pozici lídra českého pojistného trhu. Ve sportu se říká, že je těžké zvítězit, ale ještě těžší je vítězství obhájit. A nám se to podařilo hned dvojnásobně, to je obrovský úspěch,“ hodnotí výsledky letošního ročníku Roman Juráš, generální ředitel a předseda představenstva Generali České pojišťovny. Podle něj se do výsledků promítly i změny, které pojišťovna v poslední době v oblasti neživotního pojištění zavedla. Řada z nich směřovala k ještě větší dostupnosti, efektivitě nebo rychlosti řešení pojistných událostí, což se promítlo i do rostoucí spokojenosti zákazníků.

„I když je rok 2020 velice náročný, tvrdě jsme pracovali a podařila se nám řada zajímavých věcí. Obě prvenství tak pro nás znamenají velké ocenění naší práce. A pro naše klienty jsou potvrzením, že si vybrali tu správnou pojišťovnu, která pro ně dokáže být skutečně celoživotním partnerem. Rád bych poděkoval celému týmu Generali České pojišťovny, který se o tento úspěch zasloužil,“ uvedl při převzetí ceny Roman Juráš.

Přečtěte si také:  Střety se zvěří způsobují škody za stovky milionů korun

Ceny Hospodářských novin Nejlepší banka roku a Nejlepší pojišťovna roku se letos vyhlašují už podvanácté. Prestižní soutěž hodnotí banky a pojišťovny na českém trhu, využívá přitom výhradně objektivní data a číselné ukazatele. Ty přitom čerpá jak z oficiálních dokumentů, tak z výsledků vlastního šetření nebo s pomocí hospodářských ukazatelů, které dokládají ekonomické zdraví jednotlivých bank a pojišťoven.

Celkově se vyhlašují vítězové v osmi kategoriích. První místa přísluší té bance a pojišťovně, která dokáže nabídnout klientům nejvýhodnější produkty a služby, kvalitně s nimi komunikuje, je pro ně dostupná a současně vykazuje dobré hospodářské výsledky.