PojMag.cz

Magazín o pojišťovnách a pojištění

Generali Česká pojišťovna navázala spolupráci se Spotřebitelským fórem

GeneraliCeskaPojistovna_logo


Generali Česká pojišťovna navazuje spolupráci s neziskovou platformou Spotřebitelské fórum. V rámci partnerství bude využívat know-how této platformy v oblasti ochrany spotřebitele a aktivně se podílet na vzdělávacích a informačních aktivitách, které Spotřebitelské fórum pořádá pro odbornou i laickou veřejnost.

„Spolupráce se Spotřebitelským fórem nám poskytuje unikátní možnost aktivně se podílet na dalším zvyšování informovanosti a finanční gramotnosti veřejnosti v oblasti pojistných produktů a v pojišťovnictví obecně,“ komentuje vznik partnerství David Vosika, člen představenstva Generali České pojišťovny a pojistně technický ředitel. „Zároveň nám zprostředkuje důležitou zpětnou vazbu a s ní i možnost lépe reagovat na měnící se trendy v oblasti ochrany spotřebitele,“ dodává.

„V rámci naší činnosti se snažíme moderovat dialog spotřebitelských organizací s byznysem. Chceme přispívat k informovanosti spotřebitelů o kvalitě zboží a služeb, k posílení jejich kvalifikovaného rozhodování a k budování vzájemné důvěry mezi spotřebiteli a podnikateli,“ popisuje činnost Spotřebitelského fóra jeho ředitel Adam Čejka a dodává: „Spolupráce s největší českou pojišťovnou nám otevírá prostor pro řešení otázek finanční gramotnosti a zvyšování komfortu a informovanosti spotřebitelů právě v této oblasti.“

Přečtěte si také:  Česká spořitelna vylepšuje Pojištění osobních věcí a karet

Partnerství se Spotřebitelským fórem je pro Generali Českou pojišťovnu důležitou součástí její strategie stát se spolehlivým celoživotním partnerem klientů. Aktivní účast v této neziskové platformě pro pojišťovnu znamená i určitou formu samoregulace a možnost nadále zlepšovat své produkty a služby a s tím i klientskou spokojenost.