
V České republice poslední říjnový týden spontánně vznikla nezávislá apolitická skupina lidí s názvem #NaKaždémZáleží, jejímž cílem je pomoct zemi překonat krizi způsobenou koronavirem COVID19 a posílit soudržnost lidí. K iniciativě, která dnešním dnem spouští komunikační kampaň nejen na televizních stanicích, se přidala řada velkých firem z mnoha odvětví (bankovnictví, pojišťovnictví, telekomunikace, energetika, retail atd.).
„Naším cílem je nenásilně a nekonfrontačně podporovat vzájemnost a respekt mezi lidmi, a tím zvyšovat efektivitu opatření, která mají zastavit růst pandemie. Přáli bychom si, aby lidé v České republice opět aktivně tvořili silnou a odolnou společnost a navázali na soudržnost a sílu z jarní vlny, aby jim nebylo jedno, co se bude příští týdny dít. Bez ohledu na to, jestli čísla rostou, nebo klesají, čím zodpovědněji a s respektem se budeme všichni chovat, tím lépe a rychleji budeme kontrolovat vývoj koronaviru,“ objasnila mluvčí iniciativy Nela Maťašeje s tím, že dnes je Česko jen pár kroků od obrovské zátěže zdravotnictví i ekonomiky a velmi silné rozpolcenosti společnosti.
Komunikační kampaň se zaměřuje na tři roviny:
- podporuje zavedená opatření,
- podporuje soudržnost lidí v zemi,
- podporuje a děkuje první linii.
Kampaň odstartuje ve středu televizními spoty v několika variantách stopáží (15´´ – 60´´) a dvou hlavních kreativách. Postupně ji doplní i online, print a OOH formáty.
Skupina, na jejímž začátku stáli zástupci pojišťovny Direct, reklamní agentury McCANN Prague, mediální agentury PHD a kreativní agentury Brain One, postupně k projektu přizvala další dobrovolníky a partnery, kteří významně přispěli k jejímu rozběhu. „Máme radost z toho, kolik lidí, firem a nadšenců se dokázalo velmi rychle přidat, a jaká pozitivní energie kolem celé iniciativy vzniká. Věříme, že bude mít velký přínos v posílení vzájemnosti a soudržnosti ve společnosti, ale i ve firmách samotných,“ doplnila Maťašeje.
Všichni dobrovolníci pracují na kampani ve svém volném čase, bez nároku na honorář a snahu o zviditelnění. Další info a seznam partnerů najdete na https://www.nakazdemzalezi.cz.
Přečtěte si také další články...
Pojišťovny už letos likvidují první krachy cestovek
Mohla klimatická změna za tornádo na jižní Moravě?
Direct pojišťovna zvýšila hrubé pojistné na více než 2,5 miliardy korun