
Profil zdravotní pojišťovny RBP na Instagramu má aktuálně nejvyšší počet followerů ze zdravotních pojišťoven v ČR. „Našim příznivcům a sledujícím na Instagramu nebo Facebooku patří náš dík za jejich zájem a podporu. Soustavně hledáme nové moderní způsoby, jak důležité a zajímavé informace z oblasti zdravotní péče doručit našim současným i budoucím klientům,“ říká Robert Hruška, ředitel pro oblast vztahů s klienty.
Přechod části komunikace RBP do online prostředí byl zahájen již před pandemií koronaviru, omezení pohybu a setkávání osob však tento proces významně urychluje. Administrativa mezi pojišťovnou, poskytovateli zdravotních služeb a pojištěnci se stále častěji odehrává prostřednictvím webu a e-mailu a při komunikaci s širokou veřejností se RBP daří úspěšně využívat i sociální sítě Facebook a Instagram.
„Každý pátek v 9:00 uvádíme na našem profilu na Facebooku již od začátku roku 2020 pravidelný online stream Dobré ráno s RBP. Jeho témata jsou zaměřena na oblast zdraví, edukace a prevence, doplněná o návrhy témat z řad našich fanoušků,“ uvádí Robert Hruška.
V rozvoji online komunikace pokračuje RBP i na svém bezbariérovém webu a připravuje i další projekty. „Právě v těchto dnech, konkrétně 20. prosince, bude vrcholit naše adventní online soutěž o řadu hodnotných cen tematicky zaměřená na oblast zdraví, prevence a činnost zdravotní pojišťovny. Na našich webových stránkách se jí může zúčastnit jakýkoli občan České republiky, ať už je u nás pojištěn, či nikoli. Online prostředí se nám stále více osvědčuje jako efektivní sdělovací prostředek pro přenos našich informací o zdravotních i společenských tématech, která se vážou ke zdraví nebo prevenci, v jejich využívání pro publikaci ověřených a vědecky podložených informací české veřejnosti je budeme využívat i nadále, “ uzavírá Robert Hruška.
Přečtěte si také další články...
Pojišťovny už letos likvidují první krachy cestovek
Mohla klimatická změna za tornádo na jižní Moravě?
Direct pojišťovna zvýšila hrubé pojistné na více než 2,5 miliardy korun