PojMag.cz

Magazín o pojišťovnách a pojištění

Intuitivní a rychlé. Allianz vylepšila nahlašování a sledování pojistných událostí u majetku

tablet

Foto: pxhere.com



Již v loňském roce Allianz představila nový a přehledný postup hlášení a sledování stavu škody pro autopojištění. Nyní jej pojišťovna rozšiřuje i o majetkové pojistné události. Klienti tak svoji škodu na majetku nahlásí snadno on-line či telefonicky, a pak mohou sledovat její průběh ve čtyřech jednoduchých krocích.

„Klienti pojistnou událost nahlásí rychle a pohodlně přes mobilní telefon zodpovězením jen několika málo otázek. Následně dodají fotky škody a další nezbytné podklady. My poté vyhodnotíme rozsah poškození a krytí pojistnou smlouvou. Bez dlouhého čekání poskytneme návrh pojistného plnění nebo jiný způsob řešení a po skončení škody požádáme klienta o hodnocení zkušenosti, které rádi využijeme ke zlepšení našeho zákaznického servisu,“ vysvětluje ředitel likvidace pojistných událostí Allianz pojišťovny Martin Hlaváč.

Přečtěte si také:  Rok od ničivého tornáda na jihu Moravy: škody UNIQA sečteny na 368 milionů korun

Pojistné události klienti nahlásí na stránce www.allianz.cz/hlaseni a to celé bez znalosti čísla pojistné smlouvy. Poškozený si vybere, o jakou škodu přesně šlo (např. vodovodní škodu, požár, přírodní události, elektro, krádež či vandalismus, nebo sklo), a poté vyplní své kontaktní údaje. Vzápětí obdrží odkaz na sledování stavu pojistné události, v rámci kterého nahraje všechny potřebné dokumenty ke škodě. O všech podstatných krocích budeme klienta informovat pomocí SMS nebo e-mailem dle jeho preference.

„Sledování stavu škody u pojištění majetku je stejně intuitivní a rychlé, jako je tomu u pojistných událostí vozidel. Klient hlášení zvládne bez pomoci obchodního zástupce a nezabere mu více než dvě minuty,“ doplňuje Hlaváč.