PojMag.cz

Magazín o pojišťovnách a pojištění

Klienti Directu vyřídí všechny škody u týmu specialistů

nehoda-ilustracni-foto


V Direct pojišťovně funguje vyřizování škod trochu jinak než jinde. O klienta se od nahlášení až po vyřízení škody starají specialisté pojistné události. Od července u nich klienti nově nahlašují i škody na majetku.

Ať už nabourají nebo jejich byt vytopí sousedi, klienti Direct pojišťovny mají jistotu v tom, že jejich škodu s nimi bude řešit jeden tým, který se o vyřízení postará od začátku až do konce. Zatímco jinde si případ předávají různá oddělení, v Directu funguje vyřizování škod jinak. O klienta pečuje jeden tým specialistů pojistné události. „Ten od července přebral i řešení škod na majetku a pokrývá tak všechny oblasti, které pojišťujeme. Kromě majetku to je pojištění vozidel, odpovědnosti, zdraví, cestovní pojištění i zahraniční škody,“ uvedla mluvčí Direct pojišťovny Nela Maťašeje. Celý tým funguje jako prodloužená ruka klienta v pojišťovně.

Přečtěte si také:  Direct pojišťovna vypouští další dva nápadníky do reklamy a nově bude vidět i na tramvajích

Nahlášení po telefonu nebo přes web

Všechny škody mohou klienti jednoduše hlásit na jednom telefonním čísle 270 270 777 nebo přes webové stránky http://www.direct.cz. Specialisté zaregistrují pojistnou událost, vysvětlí, co klienta bude čekat, co má dělat, jaké dokumenty dodat a domluví se na nejlepší formě řešení škody. Zároveň hlídají, jaké dokumenty chybí, a pravidelně s klientem komunikují, aby vše bylo vyřízené co nejdřív. Provází ho tedy celým procesem od začátku až do konce. „Díky tomu dokážeme například škody na autech řešit do jednoho dne od dodání všech dokumentů,“ podotýká Maťašeje.