PojMag.cz

Magazín o pojišťovnách a pojištění

Lehčí zdravotní potíže v zahraničí vyřešíte i bez návštěvy lékaře

sardinie_stredozemni-more-ocean-dovolena-plaz

Foto: pxhere.com

Nachlazení, horečka, alergie či vyrážka, bolest uší nebo namožené svaly představují v zahraničí nejčastější zdravotní potíže. Často jde o potíže, které lze řešit i bez fyzické návštěvy lékaře.


Nachlazení, horečka, alergie či vyrážka, bolest uší nebo namožené svaly představují v zahraničí nejčastější zdravotní potíže. Často jde o potíže, které lze řešit i bez fyzické návštěvy lékaře. ERV Evropská pojišťovna proto letos spustila pro své klienty, zcela bezplatně v rámci cestovního pojištění, specializovanou službu MediCall – českého lékaře na telefonu. Klienti mohou své zdravotní problémy konzultovat pomocí telefonu, chatu nebo online video hovoru s česky hovořícím lékařem. Obrátit se na něj můžou v kteroukoliv denní či noční hodinu z pohodlí hotelového pokoje nebo dokonce z pláže. Lékař poté doporučí vhodný postup léčení a v případě potřeby může na dálku i vystavit recept na léky.

Kvůli nemocem, které většinou probíhají bez vážnějších komplikací, jako je chřipka, rýma, zánět uší nebo dýchacích cest, nemusí už lidé v zahraničí pokaždé vyhledávat tamní lékařskou pomoc. Služby, kdy si lidé domluví schůzku s lékařem na dálku, sice již nějakou dobu fungují, ale většinou bývají zpoplatněny.

„Majitelům našeho cestovního pojištění nabízíme nově zdarma službu MediCall – českého lékaře na telefonu. Služba funguje tak, že klient, který má v zahraničí neakutní zdravotní problém, jednoduše kontaktuje naši asistenční službu. Koordinátor zhodnotí situaci a pokud to bude klientův zdravotní problém umožňovat, dohodne klientovi termín hovoru s česky mluvícím lékařem,“ představuje novou službu Vlastimil Divoký, manažer marketingu a komunikace ERV Evropské pojišťovny.

Na koordinátory asistenční služby se klienti mohou telefonicky nebo přes chat obrátit v kteroukoliv denní i noční hodinu. Koordinátoři vždy sjednají termín hovoru s lékařem v co nejkratším možném čase. Lékař poté s klientem vše detailně probere a poradí, jaké by měly být další postupy. „Velkou výhodou služby MediCall také je, že klient může lékaři zaslat podklady v podobě fotografií nebo videa, což pak usnadní řešení problému. Pokud je to v dané zemi možné, lékař na základě všech poznatků může vystavit i e-recept. Klient si poté v místní lékárně vyzvedne potřebné léky a zahájí léčbu,“ doplňuje Vlastimil Divoký.

E-recepty mohou lékaři aktuálně vystavovat v téměř čtyřiceti zemích. Mezi ně patří nejoblíbenější zahraniční destinace jako je Chorvatsko, Itálie, Rakousko, Španělsko, Řecko ale také například Egypt nebo Turecko.

Z pohodlí hotelového pokoje, recepce, pláže nebo z kanceláře již službu lékaře na telefonu využily stovky klientů ERV Evropské. „Prostřednictvím MediCall se na naše lékaře letos obrátilo už několik stovek lidí. Nejvíce klienti oceňují pohodlí a rychlost vyřešení problému a to, že nemuseli vyhledávat nemocniční zařízení a kvůli lékům na předpis vysedávat dlouhé fronty v často přeplněných čekárnách,“ říká Vlastimil Divoký.


Kalkukačky pojištění

Vyzkoušejte naše kalkulačky pojištění a zjistěte ty nejvýhodnější nabídky:

Povinné ručení
Havarijní pojištění
Cestovní pojištění
Úrazové pojištění
Pojištění majetku