PojMag.cz

Magazín o pojišťovnách a pojištění

Nahlášení škody pojišťovně? Stačí k tomu aplikace v mobilu

01_moneta.cz_PojMag.cz_Jsi v nesnázích S půjčkou z mobilu máš peníze na účtu za pár minut_LJ

Foto: pexels.com



Direct pojišťovna postupně rozšiřuje funkce své mobilní aplikace. Poslední novinkou je možnost hlášení škod, které klienti zvládnou ve 3 krocích.

Bouřka, po které odlétla část střechy, nebo řádění zloděje? Ať už jde o menší či větší škody na majetku, klienti Directu je mohou nově nahlásit přes mobilní appku pojišťovny. „Zvládnou to jednoduše ve třech krocích. V prvním uvedou, kdy ke škodě došlo. Ve druhém pak v krátkosti popíší, co se stalo. A ve třetím kroku mobilem škodu nafotí. To je vše,“ popisuje novinku mluvčí Direct pojišťovny Nela Maťašeje.

Neustálé zlepšování a přidávání funkcí

Direct pojišťovna svoji aplikaci postupně zlepšuje od chvíle, kdy ji před necelým rokem vypustila na trh. „Od té doby máme přes 58 000 stažení. Díky skvělému hodnocení je naše appka na vrchních příčkách v žebříčcích finančních aplikací a vede mezi ostatními appkami pojišťoven v České republice,“ dodala Maťašeje.

Přečtěte si také:  UNIQA garantuje vyřízení škody z pojištění majetku a odpovědnosti občanů do 2 dnů

Klienti Directu díky aplikaci mají přehled o svých smlouvách, snadno si sjednají nové, zaplatí je nebo zruší. V appce také najdou zelenou kartu nebo asistenční kartičku na cesty a všechny důležité kontakty. „Teď plánujeme, že spustíme Apple a Google Pay, novou, výrazně jednodušší registraci nebo notifikaci stavů smluv,“ dodala mluvčí Directu.