Direct pojišťovna postupně rozšiřuje funkce své mobilní aplikace. Poslední novinkou je možnost hlášení škod, které klienti zvládnou ve 3 krocích.
Bouřka, po které odlétla část střechy, nebo řádění zloděje? Ať už jde o menší či větší škody na majetku, klienti Directu je mohou nově nahlásit přes mobilní appku pojišťovny. „Zvládnou to jednoduše ve třech krocích. V prvním uvedou, kdy ke škodě došlo. Ve druhém pak v krátkosti popíší, co se stalo. A ve třetím kroku mobilem škodu nafotí. To je vše,“ popisuje novinku mluvčí Direct pojišťovny Nela Maťašeje.
Neustálé zlepšování a přidávání funkcí
Direct pojišťovna svoji aplikaci postupně zlepšuje od chvíle, kdy ji před necelým rokem vypustila na trh. „Od té doby máme přes 58 000 stažení. Díky skvělému hodnocení je naše appka na vrchních příčkách v žebříčcích finančních aplikací a vede mezi ostatními appkami pojišťoven v České republice,“ dodala Maťašeje.
Klienti Directu díky aplikaci mají přehled o svých smlouvách, snadno si sjednají nové, zaplatí je nebo zruší. V appce také najdou zelenou kartu nebo asistenční kartičku na cesty a všechny důležité kontakty. „Teď plánujeme, že spustíme Apple a Google Pay, novou, výrazně jednodušší registraci nebo notifikaci stavů smluv,“ dodala mluvčí Directu.
Kalkulačky: Spočítejte si pojištění
→ Povinné ručení
→ Havarijní pojištění
→ Cestovní pojištění
→ Pojištění domácnosti
→ Pojištění odpovědnosti
→ Životní pojištění
→ Doživotní důchod pro řidiče v případě úrazu
→ Pojištění psů a koček
Přečtěte si také další články...
České dovolené s problémy. Počet autoasistencí vzrostl meziročně o 28 % a počet pojistných událostí o 12 %
Od 1. 10. 2024 bude Kooperativa nabízet vylepšené pojištění elektromobilů. Pouze a čistě pro elektromobily, nikoliv pro plug-in nebo hybridní pohon
Kryje havarijní pojištění poškození vozidla povodní?