
Od pondělí 27. dubna se Oborová zdravotní pojišťovna na svých klientských centrech vrací k běžné otevírací době. Již od středy 15. dubna byla pracoviště otevřena v omezeném režimu tři hodiny denně v pondělí a ve středu.
„Otevření poboček je především vstřícným krokem vůči těm našim klientům, kteří s námi v tuto chvíli nemohou komunikovat jinak, než při osobní návštěvě. Těch už je ale jen malá část. Většina našich pojištěnců vyřizuje své záležitosti prostřednictvím aplikace VITAKARTA. Jen v březnu ji využilo přes čtvrt milionu lidí,“ říká Radovan Kouřil, generální ředitel Oborové zdravotní pojišťovny.
„Ve všech našich pobočkách budou platit zvýšená hygienická opatření. Pečlivě desinfikujeme společné prostory, kliky, židle a zároveň jsou na všech přepážkách nainstalovaná ochranná plexiskla. Také požádáme klienty, aby při čekání dodržovali dvoumetrové rozestupy, měli nasazenou roušku či jinou ochranu úst a nosu a používali připravenou desinfekci rukou. Především chceme ochránit zdraví klientů i našich kolegyň a kolegů na pobočkách,“ říká Miloslava Lukešová, obchodní ředitelka Oborové zdravotní pojišťovny.
Výjimkou je pouze pracoviště v Praze v Tusarově ulici, které zůstane ještě týden uzavřené. OZP však svým klientům doporučuje, aby v souladu s opatřeními vlády pro své záležitosti nadále přednostně využívali elektronickou formu komunikace a plateb. Na svou pobočku také mohou před osobní návštěvou zavolat a ujistit se, zda je jednodušší vše vyřídit na dálku.
Bez osobní návštěvy mohou klienti své záležitosti vyřídit zejména prostřednictvím aplikace VITAKARTA. Ta umí zařídit prakticky vše, s čím by pomohli kolegyně a kolegové na přepážce. Je možné využít také elektronickou podatelnu prostřednictvím webu www.ozp.cz a také informační telefonní linku OZP. S medicínskými dotazy pak poradí Asistent zdraví, kterému lze zavolat, napsat email, anebo dotaz položit online právě prostřednictvím aplikace VITAKARTA.
Adresy a otevírací hodiny klientských pracovišť OZP naleznete zde: https://www.ozp.cz/kontakty
Přečtěte si také další články...
UNIQA testuje zákaznickou zkušenost na komunitě klientů
Rok 2022 byl pro Maxima pojišťovnu nejúspěšnější v historii
Motoristickým Legendám i letos kryje záda Slavia pojišťovna