PojMag.cz

Magazín o pojišťovnách a pojištění

Perličky z hlášení škod klientů UNIQA pojišťovny

lyze-snih-zima-dovolena

Foto: Pixabay



My v UNIQA každoročně sbíráme originální a vtipná vyjádření našich zákazníků, kterými komentují vzniklé škody. Blížící se konec roku je podle nás ten nejvhodnější termín k publikaci některých zvláště podařených. Zde je náš letošní výběr:

Ach, ty ženy…

K nehodě došlo proto, že jsem vezl manželku 1.0 a manželku 2.0 zároveň. Věděl jsem, že tahle posádka nebude dělat dobrotu.

Moje manželka nemůže být viníkem nehody v parkingu. Jezdí mimořádně opatrně. Dává přednost zprava i nákupním vozíkům.

Přečtěte si také:  Mohla klimatická změna za tornádo na jižní Moravě?

Pes přidal plyn

Bouračku zavinil náš Rex, protože je extrémně vycvičený. Štěkal vzadu na sedačce na jiného psa v souběžně jedoucím autě. Byl jsem za volantem nervózní z provozu a chtěl jsem ho umlčet. Jenomže jsem místo Ticho! zařval omylem K noze! Okamžitě se vrhl poslušně k mým nohám, čímž se mi zamotal do pedálů.

Nevydaření dovolená

V letadle byl průvan. U moře 6 dnů z 8 propršelo. K obědu nabízeli pořád jen kuřecí maso. Soused vedle v pokoji v hotelu strašně chrápal. Delegát cestovky byl neochotný a věčně pod parou. Co z toho mi uhradí cestovní pojištění?

Těžká volba

S lyžařem A. P. jsem se střetl na kraji sjezdovky proto, že jsem měl v tu chvíli na výběr: buď stoletý smrk nebo on.

Přečtěte si také:  Jiří Rusnok poradcem představenstva Allianz

Neposlušný internet

Notebook mi vylétl z rukou oknem dolů vlivem emočního napětí, protože se nedalo už přes hodinu připojit k internetu. Dole na ulici poškodil střechu sousedova auta. Jo, a ten notebook už taky nefunguje.

Virtuální asistentka nežádoucí

Hodnocení telefonátu do call centra: Vzhledem k tomu, že jsem nepřišel do kontaktu s tou jejich robotkou, proběhlo to v pohodě a nemusel jsem se nervovat.