
Klienti pojišťovny AXA nahlásili více než stovku škod v řádech milionů korun, lze však předpokládat, že se nejedná o konečný účet. Kalamitní škody totiž bývají vždy hlášeny s několikadenním zpožděním.
Mezi prvními nahlášenými převládají poškozené střechy, které poničil extrémně silný vítr. Výjimkou nejsou škody na vozidlech způsobené popadanými stromy, větvemi a také nezajištěnými předměty, se kterými si silný vítr pohrál jako s loutkami.
Většinu těchto škod na vozidlech (z havarijního pojištění či připojištění k povinnému ručení) bude možné zlikvidovat pomocí online aplikace během 24hodin. S postupem poradí klientům operátoři AXA linky. Na internetových stránkách a sociálních sítích AXA jsou k dispozici informace, jak postupovat při hlášení škody.
První škody byly zlikvidovány a finanční prostředky byly odeslány na účty klientů.
Mezi nejničivější větrné smrště v minulosti patřily orkán Kyrill z ledna 2007 nebo bouře Herwart z října roku 2017. Na jaké pořadí se zařadí Sabine ukáží příští dny.
Přečtěte si také další články...
Jak nárůst počtu elektromobilů a autonomních vozidel ovlivní pojišťovny?
Kooperativa bude „odměňovat“ dobré řidiče: Aplikace KOOPILOT ohodnotí styl řízení
UNIQA přichází s inovací pojištění pro malé a střední podnikatele