PojMag.cz

Magazín o pojišťovnách a pojištění

Při dovolené po sezóně hrozí zvýšené riziko COVIDu-19

dovolena-more-ocean

Foto: pixabay.com



Slavia pojišťovna připomíná, že je namístě mít dobré cestovní pojištění s bezchybnou asistencí a připojištěním proti COVIDu-19, jelikož čím dál tím větší počet Čechů začíná jezdit na dovolenou k moři až po letní sezóně. Je nutné počítat s tím, že se koronavirová situace na podzim může rapidně zhoršit tak jako vloni.

Resorty se vyprázdní, ceny zájezdů se sníží někdy až o polovinu a v některých destinacích se klima stává pro mnoho turistů snesitelnějším než v sezóně, kdy bývá neúnosné horko. Letos lze očekávat, že na podzim bude mnohem více docházet k častějším změnám na tzv. barevném semaforu Ministerstva zdravotnictví, než tomu bylo přes léto.

Z tohoto důvodu je namístě mít dobré pojištění s bezchybnou asistencí, připomenula Slavia pojišťovna. „S nastávajícím podzimem se koronavirová situace může rapidně zhoršit – ostatně vloni to nastalo hned v září. Turistické destinace také hlásí, že právě nyní po sezóně v resortech zůstává více tzv. digitálních nomádů, tedy lidí, kterým zaměstnavatel umožňuje trvalý home-office. Je zkrátka potřeba počítat s více komplikacemi než přes léto,“ uvedl Ladislav Bělina, produktový ředitel Slavia pojišťovny.

Přečtěte si také:  Cestovní pojištění UNIQA získalo Zlatou korunu 2022

Proto v rámci cestovního pojištění nabízí Slavia pojišťovna možnost připojištění nákladů spojených s léčbou covidu-19 a preventivní karanténou dle semaforu MZV ČR, které je možné si sjednat do všech zemí. Náklady spojené s léčbou onemocnění covid-19 kryje Slavia pojišťovna až do plného limitu sjednaných léčebných výloh. Navíc jako bonus je automaticky připojištění rizikových sportů, jako je například horolezectví, jachting, jízda na vodním skútru či kiteboarding.

V případě potřeby či nouze je důležité rychle získat informace a zorientovat se v daném prostředí či situaci. Operátoři unikátní asistenční služby COVID Assistance, kterou pojišťovna nabízí již od podzimu loňského roku, poskytnou potřebné informace o aktuálních podmínkách a povinnostech v souvislosti s covid-19 v dotčených destinacích. „Stačí zavolat a dozvíte se veškeré poznatky o cílové destinaci, jako například povinnost testů, karantény, informace o nošení roušek a respirátorů či rizikovost. Operátor dále také zajistí objednání na PCR testy v předem stanovený čas v blízkosti bydliště,“ říká Ladislav Bělina.