PojMag.cz

Magazín o pojišťovnách a pojištění

Problémy kolem zpožděných a zrušených letů ve Slavii vyřeší cestovko s Letadlem

letadlo

Foto: pxhere.com



V minulosti si turisté, mířící na zahraniční dovolenou, sjednávali cestovní pojištění především kvůli nečekanému zranění nebo onemocnění. Letos však do hry vstupuje nové riziko, nad kterým dříve hodně lidí mávlo rukou – rušení nebo zpoždění letů. Některé letecké společnosti totiž kvůli covidu propustily značnou část personálu, který jim teď chybí. Výsledek? Tisíce zrušených spojů. Cestovní pojištění Slavia pojišťovny, příznačně nazvané „Letadlem“, pomáhá zvládat právě tyto problémy. Sjednat si jej mohou turisté na webu Slavie, na pobočkách této pojišťovny
i prostřednictvím kvalitních srovnávačů pojištění.

„Našim klientům je k dispozici non-stop asistenční linka, která jim vyjde vstříc, když budou chtít zjistit, jaké mají nároky na kompenzaci při zrušeném nebo zpožděném letu nebo při zmeškání navazujícího letu,“ vysvětluje produktový ředitel Slavia pojišťovny Ladislav Bělina.

Leteckým cestujícím ale pomůže i při vracení letenky nebo v případě, že jim jejich letecká společnost začne nabízet místo peněz voucher, který pro ně v danou chvíli nebude využitelný.

Přečtěte si také:  Na lyže s helmou, pojištěním odpovědnosti a bez alkoholu. Itálie zavedla nová pravidla pro zimní sporty

„V případě zpožděného nebo zrušeného letu jim naše asistenční služba pomůže také s ubytováním, dopravou do hotelu a zpět, občerstvením, vyhledáním náhradního spoje a podobným servisem,“ dodává Bělina a připomíná, že asistenční služba Slavie samozřejmě řeší i zpožděná, zničená nebo ztracená zavazadla.

„Omlouváme se Vám za zpoždění, které bylo způsobeno pozdním návratem našeho letadla z předešlé destinace,“ to je klasická hláška, kterou už většina letušek umí zpaměti v několika jazycích. Stačí se podívat na plánované a skutečné odlety z evropských letišť včetně Prahy prostřednictvím webu www.flightradar24.com. Pro palubní personál končí problém tímto hlášením. Pro turisty však nikoliv. A to je ještě ta lepší varianta, když má letadlo „pouze“ zpoždění. Někdy totiž aerolinka zruší celý spoj. Podle posledních zpráv z médií se k tomuto kroku odhodlala kvůli chybějícímu personálu například British Airways v rámci prázdninových měsíců v případě deseti tisíců letů!

Další informace, týkající se cestovního pojištění (nejenom) v souvislosti s asistencí najdete na tomto odkazu: