PojMag.cz

Magazín o pojišťovnách a pojištění

Půlka call centra Directu je připravena pomoct hygienikům

telefonovani

Foto: pxhere.com



Polovina call centra Direct pojišťovny může pomoci s trasováním kontaktů nakažených koronavirem. Direct pojišťovna se v sobotu připojila k firmám, které o víkendu nabídly své kapacity hygienikům v České republice. Polovina call centra Directu je připravena pomoct s trasováním kontaktů nakažených koronavirem od pondělí 12. 10. Současně Direct vybízí a podporuje v zapojení všechny další firmy s call centry.

„Direct jsme zakládali s myšlenkou, že pomůžeme lidem, když se stane průšvih. A to se teď bohužel děje na celostátní úrovni. Všichni víme, že příští týdny kvůli pandemii covidu nebudou snadné, a tak jsme se rozhodli, že pomůžeme, jak to jen půjde,“ vysvětluje spoluzakladatel Directu Martin Frko.

Pojišťovna nabídla polovinu svých „volacích“ kapacit. „Na našem call centru nemáme žádné skripty, operátoři jsou zvyklí vše vysvětlovat přirozeně a lidsky, takže i díky tomu věříme, že po školení ze strany hygieniků, se velmi rychle začleníme do provozu. Jsme navíc připraveni volat i z domu bez jakéhokoliv dopadu na kvalitu,“ uvedla Eva Urbánková, která má call centra na starosti.

Přečtěte si také:  Pacientská rada VZP slaví šest let existence. Řešila téměř 160 podnětů od pacientských organizací

Státu došly kapacity operátorů koncem minulého týdne po té, co se do navolávání zapojili lidé z úřadu vlády, ale také například celníci. Podle dostupných údajů nyní hygienikům chybí asi tři stovky operátorů, kteří mají zkušenosti z call center.