
Foto: pxhere.com
Polovina call centra Direct pojišťovny může pomoci s trasováním kontaktů nakažených koronavirem. Direct pojišťovna se v sobotu připojila k firmám, které o víkendu nabídly své kapacity hygienikům v České republice. Polovina call centra Directu je připravena pomoct s trasováním kontaktů nakažených koronavirem od pondělí 12. 10. Současně Direct vybízí a podporuje v zapojení všechny další firmy s call centry.
„Direct jsme zakládali s myšlenkou, že pomůžeme lidem, když se stane průšvih. A to se teď bohužel děje na celostátní úrovni. Všichni víme, že příští týdny kvůli pandemii covidu nebudou snadné, a tak jsme se rozhodli, že pomůžeme, jak to jen půjde,“ vysvětluje spoluzakladatel Directu Martin Frko.
Pojišťovna nabídla polovinu svých „volacích“ kapacit. „Na našem call centru nemáme žádné skripty, operátoři jsou zvyklí vše vysvětlovat přirozeně a lidsky, takže i díky tomu věříme, že po školení ze strany hygieniků, se velmi rychle začleníme do provozu. Jsme navíc připraveni volat i z domu bez jakéhokoliv dopadu na kvalitu,“ uvedla Eva Urbánková, která má call centra na starosti.
Státu došly kapacity operátorů koncem minulého týdne po té, co se do navolávání zapojili lidé z úřadu vlády, ale také například celníci. Podle dostupných údajů nyní hygienikům chybí asi tři stovky operátorů, kteří mají zkušenosti z call center.
Kalkukačky pojištění
Vyzkoušejte naše kalkulačky pojištění a zjistěte ty nejvýhodnější nabídky:→ Povinné ručení
→ Havarijní pojištění
→ Cestovní pojištění
→ Úrazové pojištění
→ Pojištění majetku
Přečtěte si také další články...
Netrisk Group a Bauer Media Group dokončily spojení svých srovnávačů ve střední a východní Evropě. V ČR jde například o Srovnejto.cz, Klik.cz nebo ePojisteni.cz
Proč si na dovolenou v Alpách půjčit auto z autopůjčovny? Postará se za vás o pojištění i servis
Bez pomoci dárců by většina rodin na neurorehabilitaci dětí neměla. Pojišťovny nákladné terapie téměř nehradí