PojMag.cz

Magazín o pojišťovnách a pojištění

Skupina AXA začne za zvýšených preventivních a hygienických opatření postupně otevírat své pobočky

axa-logo


Skupina AXA začne od pondělí 27. dubna za zvýšených preventivních a hygienických opatření postupně otevírat vybrané pobočky na území České republiky a Slovenska. Otevřeny budou v obvyklou pracovní dobu, na kterou jsou klienti v dané lokalitě či daném regionu zvyklí.

„Jsme rádi, že po více než měsíci, kdy jsme naše pobočky z preventivních důvodů uzavřeli, abychom pomohli omezit fyzický kontakt mezi lidmi, můžeme opět některé z nich otevřít za zvýšených bezpečnostních a hygienických opatření,“ říká Peter Socha, zástupce generálního ředitele skupiny AXA Česká republika a Slovensko.

Klienti AXA mohou i nadále řešit většinu úkonů tykajících se smluv ONLINE a to odkudkoliv. Stačí jim k tomu chytrý telefon, tablet nebo počítač a připojení k internetu. Klientům i neklientům nabízí na bezplatné lékařské konzultace po telefonu a na Facebooku spustila informačního chatbota ke koronaviru. Klientům AXA je k dispozici speciální sekce na www.axa.cz, kde naleznou videa a odpovědi na otázky týkající se pojištění, investování a penzí v souvislosti se situací vyvolanou pandemií koronaviru.

Skupina AXA uzavřela své pobočky v České republice a na Slovensku z preventivních důvodů 16. března, aby přispěla k potřebě omezení fyzického kontaktu mezi lidmi a chránila tím své klienty, zaměstnance a finanční poradce.

AXA kryje onemocnění COVID-19 v plném rozsahu dohodnutém v pojistné smlouvě i v případě pandemie. Při potvrzení diagnózy onemocnění COVID-19 poskytne AXA svým klientům zrychlené pojistné plnění. Pojistná událost v případě pracovní neschopnosti či hospitalizace je poté posouzena na základě neschopenky, na které je potvrzena daná diagnóza. Lékařskou zprávu je možné v tomto případě doložit až zpětně.

V případě potřeby mohou klienti AXA kontaktovat svého finančního poradce emailem nebo telefonicky, respektive AXA linku na čísle +420 292 292 292 nebo na emailu info@axa.cz.