PojMag.cz

Magazín o pojišťovnách a pojištění

Společným cílem OZP a COT group je motivovat pojištěnce k péči o zdraví

OZP-logo


Komunikační agentura COT group uspěla hned ve dvou veřejných zakázkách, které pro následující období vypsala Oborová zdravotní pojišťovna. COT pro ni bude připravovat klientský magazín BONUS po dobu dvou let a v roce 2021 i marketingovou a mediální strategii.

„V rámci vydávání časopisu BONUS bude mít agentura na starosti zajištění redakčního a grafického zpracování včetně autorských fotografií, článků a kompletní předtiskové přípravy. Tištěný časopis bude mít na webu a sociálních sítích nově svou elektronickou listovací verzi,“ říká obsahový ředitel agentury COT group Marek Hubač. „Rádi bychom naše čtenáře pozitivně motivovali k péči o to nejcennější, co máme – o naše zdraví. Věříme, že výsledkem spolupráce OZP s COT group bude klientský časopis, jenž se díky své nové podobě stane jak přehledným průvodcem v oblasti benefitů, které OZP svým klientům nabízí, tak rádcem a pomocníkem na cestě ke zdravému životnímu stylu,“ vysvětluje obchodní ředitelka OZP PhDr. Miloslava Lukešová.

Časopis BONUS vychází pololetně v nákladu téměř 40 tisíc kusů. K dostání je zdarma především na všech pobočkách Oborové zdravotní pojišťovny. Změnou projde jeho obsahová struktura, v rámci které se čtenářům představí hned několik nových rubrik. Na stránkách časopisu se veřejnost přehledně seznámí s hlavními benefity OZP a dalšími nadstandardními výhodami. Součástí obsahu bude více redakčních žánrů než doposud, a také více praktických rad. Věnovat se bude i problémům, které trápí mladší generace, jako jsou obezita, nebezpečí pohlavních chorob nebo rizika spojená s tetováním. Layoutu budou dominovat prvky výrazné korporátní identity OZP.

Komunikační agentura COT bude navrhovat a naplňovat i marketingovou a mediální strategii OZP, včetně přípravy kreativních výstupů. „I na výběru zdravotní pojišťovny záleží! A toto zdánlivě jednoduché, ale velmi důležité sdělení bude pro spolupráci OZP a COT v rámci komunikace směrem ke stávajícím i potenciálním klientům OZP klíčové,“ potvrdila obchodní ředitelka OZP PhDr. Miloslava Lukešová.

„V akvizičních kampaních proto odlišíme OZP od ostatních zdravotních pojišťoven. Rádi bychom prostřednictvím konkrétních příběhů zvýšili povědomí veřejnosti o tom, co vše svým klientům může pojišťovna nabídnout. OZP totiž disponuje řadou nadstandardních služeb, které si zaslouží pozornost,“ prozrazuje jednatelka agentury COT group Eva Frindtová.