V souvislosti s šířením onemocnění koronavirem a vládními opatřeními se přerušuje provoz většiny obchodních poboček UNIQA pojišťovny. Prioritou je nyní ochrana zdraví zákazníků i pracovníků. Tento režim bude platit do odvolání. Běžný provoz pojišťovny běží dál, zejména vyřizování škod není nijak dotčeno. Zákazníci mohou řešit své požadavky prostřednictvím webu nebo telefonicky.
„Snažíme se zajistit dostupnost a plynulé odbavování požadavků našich klientů i v této situaci. Žádáme nicméně o pochopení, protože prodleva může být někdy delší než obvykle. Níže uvádíme přehled hlavních možností, jak využít služby nebo jak kontaktovat UNIQA pojišťovnu v době vyhlášeného nouzového stavu,“ říká Eva Svobodová, tisková mluvčí UNIQA pojišťovny.
Hlášení a prohlídky škod
K nahlášení škody lze využít on-line hlášení na webu www.uniqa.cz. Případně lze k tomu účelu kontaktovat i call centrum na telefonu 485 125 125. Pokyny, jak postupovat při zasílání dokumentace, obdrží každý klient v registračním e-mailu ke škodě od UNIQA, včetně užitečných prokliků. Veškeré podklady ke škodám se posílají on-line nebo e-mailem. Alternativně lze i poštou na adresu: UNIQA pojišťovna, Evropská 136, 160 12 Praha 6 (s číslem škody).
Fyzické prohlídky škod jsou až do odvolání rovněž v omezeném režimu v zájmu minimalizace osobních kontaktů: u běžných škod požaduje UNIQA zaslat podrobnou fotodokumentaci od zákazníka. Je-li prohlídka nutná, děje se tak až po dohodě s klientem, zda je to urgentní či je možné počkat. Pokud je to naléhavé, technik UNIQA je v telefonickém spojení s klientem, vyžádá si navíc potřebné detailní fotografie, případně se vypraví na fyzickou prohlídku na dohodnuté místo, aniž by ale byla požadována přítomnost zákazníka, vše vyřizují telefonicky.
Klientský portál myUNIQA
Klienti v retailu mají k dispozici 24 hodin denně zákaznický portál myUNIQA na adrese www.myuniqa.cz. Zde jsou zákazníkům k dispozici zejména tyto možnosti:
- Vyzvednutí pojistky jako potvrzení o pojistné smlouvě
- Přehled všech vlastních pojistných smluv
- Platby pojistného a přehled o všech platbách a jejich výši
- Změny kontaktních údajů na pojistných smlouvách
- Zaslání dotazu nebo požadavku na pojišťovnu
Nejste ještě v myUNIQA registrováni?
Přihlásit se lze zadáním čísla pojistné smlouvy a datem narození osoby, která pojištění sjednala. Systém ukáže telefonní číslo, které má ke klientovi přiřazeno. Ten vyplní e-mail a uživatelské jméno. K dokončení obdrží heslo prostřednictvím SMS, které vloží do formuláře, čímž je registrace dokončena.
Pojištění a poradenství
Provoz pobočkové sítě je do odvolání minimalizován. Naši pojišťovací poradci jsou ale nadále v plném rozsahu k dispozici na svých telefonech. Lze s nimi konzultovat stávající pojistné smlouvy nebo se dohodnout na sjednání nového pojištění.
Služby call centra
Operátoři jsou pro zákazníky k dispozici na telefonu 485 125 125 (hlášení škod a informace k pojištění). Současně lze na tomto čísle sjednat i některé druhy pojištění (domácnost, auta, odpovědnost). Provozní doba call centra je ve všední den od 8 do 16 hodin.
Asistenční servis
K řadě pojištění je poskytována i asistenční služba pro případné nesnáze. Týká se to hlavně pojištění aut, domácnosti a cestovního pojištění v zahraničí. Provoz asistence není omezen a je k dispozici 24 hodin denně telefonicky.
Dotazy e-mailem
UNIQA i nadále vyřizuje dotazy a požadavky zákazníků došlé na adresu info@uniqa.cz.
Kalkulačky: Spočítejte si pojištění
→ Povinné ručení
→ Havarijní pojištění
→ Cestovní pojištění
→ Pojištění domácnosti
→ Pojištění odpovědnosti
→ Životní pojištění
→ Doživotní důchod pro řidiče v případě úrazu
→ Pojištění psů a koček
Přečtěte si také další články...
Jak zkrátit čekání na pojistné plnění? Drobné chyby mohou stát čas i peníze
Nemusíte vždy čerpat IVF cyklus hrazený pojišťovnou. Řešením může být účast v klinické studii
Konec letního času přináší rizika pro řidiče: Buďte připraveni na změnu!