PojMag.cz

Magazín o pojišťovnách a pojištění

UNIQA omezuje provoz pobočkové sítě, ale služby jsou zajištěny on-line a telefonicky

notebook-telefon-kafe-kancelar-pocitac-prace


V souvislosti s šířením onemocnění koronavirem a vládními opatřeními se přerušuje provoz většiny obchodních poboček UNIQA pojišťovny. Prioritou je nyní ochrana zdraví zákazníků i pracovníků. Tento režim bude platit do odvolání. Běžný provoz pojišťovny běží dál, zejména vyřizování škod není nijak dotčeno. Zákazníci mohou řešit své požadavky prostřednictvím webu nebo telefonicky.

„Snažíme se zajistit dostupnost a plynulé odbavování požadavků našich klientů i v této situaci. Žádáme nicméně o pochopení, protože prodleva může být někdy delší než obvykle. Níže uvádíme přehled hlavních možností, jak využít služby nebo jak kontaktovat UNIQA pojišťovnu v době vyhlášeného nouzového stavu,“ říká Eva Svobodová, tisková mluvčí UNIQA pojišťovny.

Hlášení a prohlídky škod

K nahlášení škody lze využít on-line hlášení na webu www.uniqa.cz. Případně lze k tomu účelu kontaktovat i call centrum na telefonu 485 125 125. Pokyny, jak postupovat při zasílání dokumentace, obdrží každý klient v registračním e-mailu ke škodě od UNIQA, včetně užitečných prokliků. Veškeré podklady ke škodám se posílají on-line nebo e-mailem. Alternativně lze i poštou na adresu: UNIQA pojišťovna, Evropská 136, 160 12 Praha 6 (s číslem škody).

Fyzické prohlídky škod jsou až do odvolání rovněž v omezeném režimu v zájmu minimalizace osobních kontaktů: u běžných škod požaduje UNIQA zaslat podrobnou fotodokumentaci od zákazníka. Je-li prohlídka nutná, děje se tak až po dohodě s klientem, zda je to urgentní či je možné počkat. Pokud je to naléhavé, technik UNIQA je v telefonickém spojení s klientem, vyžádá si navíc potřebné detailní fotografie, případně se vypraví na fyzickou prohlídku na dohodnuté místo, aniž by ale byla požadována přítomnost zákazníka, vše vyřizují telefonicky.

Klientský portál myUNIQA

Klienti v retailu mají k dispozici 24 hodin denně zákaznický portál myUNIQA na adrese www.myuniqa.cz. Zde jsou zákazníkům k dispozici zejména tyto možnosti:

  • Vyzvednutí pojistky jako potvrzení o pojistné smlouvě
  • Přehled všech vlastních pojistných smluv
  • Platby pojistného a přehled o všech platbách a jejich výši
  • Změny kontaktních údajů na pojistných smlouvách
  • Zaslání dotazu nebo požadavku na pojišťovnu
Přečtěte si také:  Integrace AXA do UNIQA končí. Fúze završena, z UNIQA je finanční skupina

Nejste ještě v myUNIQA registrováni?

Přihlásit se lze zadáním čísla pojistné smlouvy a datem narození osoby, která pojištění sjednala. Systém ukáže telefonní číslo, které má ke klientovi přiřazeno. Ten vyplní e-mail a uživatelské jméno. K dokončení obdrží heslo prostřednictvím SMS, které vloží do formuláře, čímž je registrace dokončena.

Pojištění a poradenství

Provoz pobočkové sítě je do odvolání minimalizován. Naši pojišťovací poradci jsou ale nadále v plném rozsahu k dispozici na svých telefonech. Lze s nimi konzultovat stávající pojistné smlouvy nebo se dohodnout na sjednání nového pojištění.

Služby call centra

Operátoři jsou pro zákazníky k dispozici na telefonu 485 125 125 (hlášení škod a informace k pojištění). Současně lze na tomto čísle sjednat i některé druhy pojištění (domácnost, auta, odpovědnost). Provozní doba call centra je ve všední den od 8 do 16 hodin.

Asistenční servis

K řadě pojištění je poskytována i asistenční služba pro případné nesnáze. Týká se to hlavně pojištění aut, domácnosti a cestovního pojištění v zahraničí. Provoz asistence není omezen a je k dispozici 24 hodin denně telefonicky.

Dotazy e-mailem

UNIQA i nadále vyřizuje dotazy a požadavky zákazníků došlé na adresu info@uniqa.cz.