
Na říjen a listopad připravila UNIQA pojišťovna svoji podzimní reklamní kampaň, věnovanou znovu pojištění domů a domácností. Marketing UNIQA sází na mediální mix televize a on-line, který se osvědčil už v předchozích vlnách. K tomu tentokrát přidá i rádio. Všechna reklamní sdělení v různých médiích se budou odvíjet od TV spotu, jenž upozorňuje na nadstandardní asistenční služby v domácnosti, které se mohou hodit v nesnázích komukoli každý den.
Každý to zná: chvilka pohody, která se v mžiku může změnit v noční můru. Stačí se zasnít, zaposlouchat… a zapomenout na to, že v koupelně teče voda. Za chvíli už je mokro i v obýváku, kde si člověk ještě před pár vteřinami hověl a neměl tušení… Zhruba tuto situaci navodí TV spot, jenž ovšem optimisticky poradí, jak vzniklý karambol řešit: přece díky asistenčnímu servisu k pojištění domácnosti. A ten umí opravdu hodně:
- obstará klientům řemeslníka a opraváře – zámečníka, sklenáře, instalatéra nebo topenáře, odborníky na opravy domácích spotřebičů
- nabízí mnohem více pro nejrůznější nepříjemné situace – IT pomoc, cykloasistenci, deratizaci a dezinfekci nebo právní poradenství
- poskytne operativní pomoc proti kybernetickým rizikům, jako je zneužití osobních dat, škodlivý software, vydírání, pomluva, kyberšikana apod.
- umí zasáhnout i při zneužití platební karty a problémových on-line nákupech
Hlavním pilířem kampaně bude 5 týdnů spotové kampaně na stanicích Nova Group od 15. 10. 2020. Vedle 30sekundového spotu se budou vysílat od stejného data tři a půl týdne i 20sekundové rádiové reklamy na stanicích Evropa 2 a Impuls. On-line část kampaně je plánována na 7 týdnů. Odstartuje rovněž v polovině října. Poběží ve formě bannerů a brandingu afinitních nebo zpravodajských stránek, a také formou pre-roll videí na YouTube. Dále směřuje do on-line vyhledávačů Google a Sklik s linkem rovnou do kalkulačky pojištění domů a bytů UNIQA, kde si zájemce může ihned zkusit spočítat cenu pojištění podle svých parametrů. On-line kampaň doplní i nativní a kombinovaná reklama. Samozřejmě bude kampaň promována i na Facebooku UNIQA.
Pro pojišťovací poradce a zákazníky vytvořila UNIQA také letáky a další POS materiály; aktualizována byla webová stránka produktu a doplněna speciální sekce věnovaná asistenčním službám k pojištění UNIQA.
Kreativní koncept TV reklamy vytvořila pro UNIQA pojišťovnu agentura Birel Advertising s produkcí Manaworld Creative Production. Spot režíroval Lukáš Veverka. Kreativní adaptace pro další média je rovněž dílem agentury Birel Advertising. Média nakupovala agentura Mindshare s výjimkou on-line, kde se o prostor postarala agentura Magnas.
Pojištění domů a domácností UNIQA zažívá v posledních letech po nasazení stavebnicového produktu Domov VARIANT velký růst. Předepsané pojistné i počet smluv rostly v letech 2018 a 2019 dvouciferně, a i během prvního „covidového“ pololetí posílilo pojistné o 12 %. V tomto segmentu vidí UNIQA silný potenciál i do budoucna, protože se odhaduje, že až 40 % domácností a 30 % nemovitostí v České republice zatím pojištěno není.
Přečtěte si také další články...
Mohla klimatická změna za tornádo na jižní Moravě?
Direct pojišťovna zvýšila hrubé pojistné na více než 2,5 miliardy korun
Vývoj pojistného trhu v 1. čtvrtletí 2022: Životní i neživotní pojištění zaznamenává růst předepsaného pojistného