PojMag.cz

Magazín o pojišťovnách a pojištění

UNIQA získala posedmé prestižní titul Czech Business Superbrand

UNIQA Logo


UNIQA pojišťovna získala na základě vícekolového výběrového řízení už posedmé v řadě ocenění Czech Business Superbrands. Titul „Česká superznačka“ získávají už 10 let společnosti představující absolutní špičku ve svém oboru.

Superbrands je nezávislou globální autoritou v oblasti hodnocení a oceňování obchodních značek. Titul Superbrands je znakem unikátního postavení a uznáním speciální pozice značky na lokálním trhu. Pečeť Superbrands získávají značky s vynikající pověstí v oblasti B2C a B2B – zákazníci si s nimi spojují významné hodnoty a mají k nim osobní vztah.

Přečtěte si také:  V Sosnové bylo letos proškoleno více než 3500 řidičů, sportovní akce navštívilo přes 20 tisíc diváků

Opakovaným získáním ocenění Czech Business Superbrands potvrdila UNIQA příslušnost mezi elitu B2B brandů na českém trhu, které mohou sloužit jako příklad úspěšného rozvoje a vylepšování image. Zároveň představuje absolutní špičku v odvětví pojišťovnictví. Je rovněž dokladem úspěšné realizace strategie řízení značky a důrazu na proklientský přístup v rámci koncepce Client Centricity. Výsledek také potvrzuje dlouhodobě vysokou spokojenost klientů UNIQA měřenou průběžně celý rok ve všech okamžicích zákaznické cesty i vysoký Net Promoter Score (míru ochoty doporučit značku ze strany klientů blízkým).UNIQA získala posedmé prestižní titul Czech Business Superbrand

„Sedm vítězství v řadě je nejen dlouhodobý úspěch, ale pro nás současně velký závazek. Letošní potvrzení je pro nás o to cennější, že jsme ho dosáhli v turbulentní a nesnadné době, a to jak ekonomicky, tak i politicky a společensky. Korporátní obchody jsou pro nás velmi významné a jejich důležitost v rámci nové koncernové strategie UNIQA 3.0 na léta 2021-2030 dále vzrostla. Musíme pružně reagovat na dynamické změny v potřebách odpovídající trendům,“ komentoval zisk ocenění předseda představenstva a generální ředitel finanční skupiny UNIQA v ČR a SR Martin Žáček.

Prezident dozorčí rady finanční skupiny UNIQA v ČR a SR Robert Gauci to dále rozvedl: „Naší ambicí je patřit k nejsilnějším hráčům pojistného trhu v regionu CEE s nejlepším servisem pro naše zákazníky. Po fúzi se společnostmi AXA v Česku a na Slovensku jsme spojili silné know-how i zkušenosti z obou stran. Cílem není jen být větší, ale také lepší společností s jasným pohledem do budoucna: abychom byli schopni přicházet nejen s pojistným krytím, nýbrž také s robustními řešeními spojenými s vyspělou technologií a infrastrukturou, a také s inovativním operativním servisem pro naše korporátní klienty. Opětovný zisk prestižního ocenění nám ukazuje, že zvolená cesta je správná. Budeme se nadále snažit zlepšovat naši pozici v tomto segmentu.“

Přečtěte si také:  UNIQA: Jak letos omezuje covid-19 naše dovolené?

Projekt Superbrands vznikl ve Velké Británii. Na základě sjednocených kritérií a metod každoročně identifikuje nejlepší z nejlepších značek ve více než 90 státech na 5 kontinentech. Brandy soutěží ve vícekolovém výběrovém řízení. Při prvotní nominaci jsou zařazeny značky registrované v lokální obchodní trade-mark databázi. Společnost Dun&Bradstreet, přední světový poskytovatel obchodních informací, následně vytvoří seznam kandidátů na základě tvrdých obchodních informací. Potom agentura INCOMIND na základě známosti a obliby zúží výběr na seznam semifinalistů. Dostane-li se značka na tento short-list, konečné slovo o udělení titulu má národní odborná komise Brand Council složená z profesionálů z oblasti byznysu, komunikace, marketingu, médií a tržního výzkumu. Čítá více než 30 členů.

Letos získala titul Slovak Superbrands 2022 rovněž slovenská UNIQA. Tím se UNIQA stala nejprestižnějším r