
Zdravotní pojišťovna RBP, která provozuje mobilní aplikaci „my213“ a v rámci komplexní online komunikace svým klientům nabízí i služby virtuální pobočky ke konzultacím s operátorem prostřednictvím videohovorů, nyní přichází s jejím vylepšením. Inovace se opírá o poznatky z půlročního provozu, v jehož průběhu RBP odbavila stovky klientů a současně monitorovala technické a funkční parametry této služby.
Hlavní novinkou je přímá rezervace hovorů v rezervačním systému Virtuální pobočky na webových stránkách RBP. V termínu a čase, který klientům bude nejlépe vyhovovat a který si sami zvolí, nejméně však 2 hodiny předem. To jim umožní pohodlnou komunikaci bez ohledu na to, zda jsou doma, v práci nebo například na dovolené. Konzultaci formou videohovoru může zájemcům zarezervovat i operátor na bezplatné telefonní lince 800 213 213.
„Nově zavedeným a v praxi prověřeným systémem, který naši občané používají například k rezervaci kontaktu s bankou nebo na očkování proti Covidu-19, chceme eliminovat počáteční problémy s přetížením spojení, kdy se k nám do virtuální pobočky snažily připojit najednou řádově desítky lidí. Ti pak čekali ve frontě a spojení raději předčasně ukončili. To už by nyní mělo být minulostí,“ říká Ondřej Koutný, vedoucí kontaktního centra RBP.
Virtuální pobočka bude zájemcům od srpna k dispozici každý pracovní den v době od 8 do 15 hodin.
„Video komunikace s RBP je opravdu velmi jednoduchá, pohodlná a nevyžaduje žádné zvláštní požadavky na počítače nebo mobily. Proto jsme ji připravili tak, aby ji mohli využívat všichni naši klienti bez výjimky. Stačí, když navštíví naše stránky vitejte-vp.rbp213.cz a vyplní jenom několik základních údajů,“ dodal Ondřej Koutný.
Přečtěte si také další články...
Změny na kůži neignorujte. Běžte na prohlídku zdarma do stanu ČPZP
S rakovinou se vloni léčilo víc než 300 tisíc pojištěnců VZP, náklady na jejich léčbu dosahují téměř 20 miliard korun
Žádosti o příspěvek na pohyb rostly meziročně o desítky procent, lidé se po covidové pauze vrací ke sportu