PojMag.cz

Magazín o pojišťovnách a pojištění

Zatímco děti už známky dostaly minulý týden, Allianz je od klientů získává průběžně. Jak si vede?

office-336368_1280


Přes tisíc hodnocení už získala Allianz pojišťovna při sbírání zpětné vazby o průběhu likvidace škod v rámci havarijního pojištění. Z pětihvězdičkové škály je nyní na průměru 4,6 hvězdiček, což ji katapultuje mezi pojišťovny s velmi dobrým klientským oceněním. Allianz navíc patří k několika málo pojišťovnám na trhu, které transparentně seznamují veřejnost s hodnocením zákaznické zkušenosti.

„Jakmile mají klienti pojistnou událost uzavřenou, udělí nám podle své spokojenosti nejenom počet hvězdiček, ale také mohou zanechat hodnocení prostřednictvím krátkého textu,“ vysvětluje ředitel Market Managementu Allianz pojišťovny Jan Andrijko. „Naším cílem je neustále zlepšovat naše služby na základě podnětů od našich zákazníků, a proto do budoucna plánujeme stejné hodnocení nasadit i na produktové stránky k autopojištění,“ dodává Andrijko.

Jak takové hodnocení vypadá v praxi? Klientská zkušenost bývá zpravidla velmi rozmanitá, známka 4,6 však dává tušit, že převládají především pozitivní reakce. Jeden z klientů pojišťovny například do textového pole napsal toto: „Během jízdy osobního vozidla došlo k rozbití čelního skla. Na to, že byl Silvestr, zkusil jsem zavolat na Call Centrum Allianz. Příjemná operátorka převzala pojistnou událost, za chvíli mi poslala e-mail a v autorizovaném servisu pak proběhla po domluvě výměna okna během jednoho dne. O nic víc jsem se nestaral. Platbu si vyřídila pojišťovna se servisem. Takhle si představuji plnění pojistné události!“

Pro Allianz pojišťovnu klientské hodnocení na internetu zpracovává nezávislá společnost eKOMI.