
Zdravotní pojišťovna RBP přichází s novým projektem PARTNER 213, který jejím klientům nabízí další způsob komunikace s pojišťovnou, tentokrát prostřednictvím smluvních partnerů. Tím se kupříkladu podstatně usnadní a zrychlí odevzdávání dokumentů k vyřízení, které mají v listinné podobě.
„Naši pojištěnci už nebudou muset osobně odevzdávat doklady na pobočkách RBP ani je zasílat poštou. Stačí, když navštíví nejbližší partnerské místo, kde jeho pracovníci ověří identifikační a kontaktní údaje klienta a ty pak společně s naskenovanými doklady odešlou prostřednictvím aplikace my213 k vyřízení. To vše by mělo trvat jenom několik málo minut,“ říká Václav Janalík, ředitel pro smluvní vztahy zdravotní pojišťovny RBP.
Aktuálně jsou partnerská místa RBP zřízena v Informačních centrech v Komorní Lhotce, Petrovicích u Karviné a v Klimkovicích a v prostorách Pošta Partner v budově Obecního úřadu ve Starém Jičíně.
Výhledově budou zřízeny v knihovně v Ostravici, v Informačním centru v Lázních Lipová, v Příboru, ve Studénce, Bílovci, a ve městě Jeseníku.
Nová komunikační centra PARTNER 213 budou postupně vznikat na celém území ČR hlavně v oblastech s menší hustotou pobočkové sítě případně zhoršenou dostupností a jsou určena například pro pojištěnce, kteří nepreferují nebo nemají možnost používat výpočetní techniku a mobilní aplikace ke komunikaci. Smluvní partnerská místa pro komunikaci s RBP budou pro snadnou orientaci klientů označena logem projektu.
Přečtěte si také další články...
Se zhoubným melanomem kůže se vloni léčilo víc než 16 tisíc klientů VZP. Pojišťovna začne preventivní prohlídky plně proplácet
Za přeplatky na léky dostali klienti ČPZP zpět 11 milionů korun, meziročně o 2,4 milionu více
Změny na kůži neignorujte. Běžte na prohlídku zdarma do stanu ČPZP