PojMag.cz

Magazín o pojišťovnách a pojištění

Slavia pojišťovna reaguje na covidové období a poskytuje klientům specializovanou asistenci. Pomůže počítačům, psychice i bolavým zádům

desk_work_hand_home_office_man-26343.jpgd_

Foto: pxhere.com



Častější pobyt v online prostředí a vyšší stres – to jsou daně za život s covidem v zádech. Jak na to reaguje pojišťovnictví? Slavia pojišťovna rozšířila svůj servis pro klienty, kteří mají sjednané pojištění stavby, domácnosti nebo odpovědnosti a všem poskytuje v rámci pojištění zdarma IT a elektro asistenční službu. V době home office je spolehlivá IT technika podmínkou a často dokonce předpokladem pro práci z domova. A pokud se něco pokazí, klientům Slavie stačí pouze zavolat IT operátora, který jeho problém vyřeší. Pojišťovna ale nemyslí pouze na stroje. Automatickou součástí nového pojištění úrazu a nemoci PRO Zdraví je totiž právě v této době velmi často využívaná služba Asistenta pro zdravý život, která poskytuje služby antistresových koučů nebo fyzioterapeutů.

IT a elektro asistenci využívají klienti prostřednictvím Komunikačního centra, kde jim od pondělí do pátku v době od 9 do 19 hodin poradí operátoři se specializací na problémy IT. Stačí vytočit číslo 255 790 263. Operátor volajícímu buď rovnou poradí na dálku anebo mu zajistí vhodný servis podle jeho bydliště.

„Operátoři jsou přístupní jakékoliv variantě, která lidem vyhovuje,“ vysvětluje produktový ředitel Slavia pojišťovny Ladislav Bělina.

Přečtěte si také:  Co dělat, když zkrachuje cestovka? Jaká jsou zákoutí této likvidace i správný postup

„Telefonující jim proto mohou poslat fotky e-mailem, mohou se spojit prostřednictvím videohovoru přes WhatsApp, nebo využít vzdáleného připojení na plochu klientova počítače a podobně,“
dodává Bělina.

Tato asistence se neomezuje pouze na novou IT techniku, ale týká se i některých domácích spotřebičů. Obsahuje telefonickou podporu a poradenství, možnost konzultace, ale také zprostředkování servisu k výpočetní technice, mobilním telefonům nebo spotřební elektronice.

Škála pomoci je velmi pestrá. Slavia pojišťovna díky této asistenci nedávno např. pomohla při instalaci paní učitelce, která zrovna vyučovala své žáky online, jiným klientům zase dokázala zapojit set-top box nebo připojit původně nefunkční hard disk k televizoru. Běžné zásahy se bez problémů vejdou do dvouhodinového limitu a pokud se při větší „IT kalamitě“, jakou je třeba ztráta dat, musí počítač opravovat déle, přijde asistence vhod jako vítaná záplata na podstatnou část nákladů.

Přečtěte si také:  UNIQA: zimní sezóna byla rušnější a asistence pomáhala v cizině častěji

Světlo na konci tunelu, které už několikrát v rámci covidových vln vykouklo a vzápětí zase zmizelo, se podepisuje i na zdraví mnoha lidí. Při zhoršeném psychickém stavu můžete v rámci asistence, která je součástí pojištění úrazu a nemoci PRO Zdraví, využít služby zahrnující antistresového kouče, fyzioterapeutické poradenství, pohybového či výživového poradce a podobně.

Obě asistence jsou součástí jak majetkového, tak i úrazového pojištění a pojištění závažných nemocí.